5. juli 2013

TREKNING!



















Dagen for trekning av garn er kommet :) Jeg har tatt med alle som la igjen en kommentar, også de som ikke fikk med seg at det var nye følgere jeg var ute etter. Takk til dere som er nye følgere! Håper dere vil fortsette å være det.

Følg med nedover for å se om du er den heldige vinneren!






























































Spenningen er uutholdelig!








































GURO vant! Kanskje karma grep inn? Gurolaga var nemlig så generøs at hun la link til gi-borten på sin egen blogg og på den måten skaffa seg flere konkurrenter til premien. Hvis noen ikke har vært innom bloggen hennes ennå, anbefaler jeg det på det varmeste! Gratulerer, Guro!








































Ett år er gått og jeg håper på flere, fine år her i Bloglandia. Det er veldig givende og moro å bli (på en måte) kjent med andre bloggere. Jeg vil takke alle her for inspirasjon, tips og fine opplevelser ved skjermen.
Jeg tar gjerne imot tips til nye blogger å lese, så hvis du ikke fins på rullen min; legg igjen en hilsen da, vel - så sees vi :)

9 kommentarer:

  1. Wow, så artig!!! Heldige meg som vant den fantastiske premien:-) Finfin overraskelse på en fredag!

    God helg:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Send meg en e-post med adressen din, så sender jeg pakke i morra:)

      Slett
  2. Gratulerer til Guro som vant den kjempefine premien! God helg til dere begge!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Gratulerer Guro! Og for en flott premie! Nydelige farger! Kjempeartig feiring av bloggen din Veronica! :)

    SvarSlett
  4. Synd jeg ikke så denne før trekning. Men jeg blir gjerne følger av bloggen din, her var mye fint! Følg gjerne min også om du vil :-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått bloggbursdag- og gratulerer til vinneren av premien! :-) Så mye fint du har strikket- og så koselig blogg du har. Følger deg gjerne videre! Fortsatt god sommer! :-)

    SvarSlett
  6. Mye fint her, og bloggen din er ny for meg :) God sommer :)

    SvarSlett
  7. Åh, for noe lekkert garn du ga bort! Heldige vinner!

    Tusen takk for betroelsen angående godteskap på bloggen min. Partners in crime? (0: Kos deg med innholdet og god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja - for meg er et godteskap en like logisk del av kjøkkenet som en bestikkskuff ;)
      Snart skal det komme flere betroelser her til bloggs - da om hvorfor min bloggpause har blitt såpass lang...

      Slett

Takk for at du legger igjen en kommentar - jeg leser selvfølgelig alle!